خدمات ساختمانی پایتخت

انجام نقاشی ساختمان و پتینه و کنیتکس و بازسازی ساختمان و رنگ نما و کاغذ دیواری و بلکا و کناف و ...

خدمات ساختمانی پایتخت

انجام نقاشی ساختمان و پتینه و کنیتکس و بازسازی ساختمان و رنگ نما و کاغذ دیواری و بلکا و کناف و ...

انجام نقاشی ساختمان و پتینه و کنیتکس و بازسازی ساختمان و رنگ نما و کاغذ دیواری و بلکا و کناف و ....

  • ۰
  • ۰

پوسترهای به صورت یک پنجره باز شده به نقاشی ساختمان طبیعت به دیوار چسبانده می شود،که مناظر پنجره ای گفته می شوند.
پوسترهای مناظر استفاده شده ایده های جدید در سال 2015می باشد.
چنانچه در کلان شهر زندگی میکنیم چه کسی نمی خواهد زمانی که که یکی از پنجرهایش راباز می کند می تواند جزایر مالدیوویا سایر جزایر ومناظر زیبای دنیارا ببیند ویا منظره پاریس ویا دیگرمناظر پنجره ای داشته باشد.
فکرش را بکنید درسالن پذیرای ،اتاق خواب پنجره ای داشته باشید که روبه مناظر مانند جزیره کوش آداسی،استانبول ویا جاهای زیبا ودیدنی کشورمان ایران باز می شود،آنگاه چه احساسی خواهید داشت بااینکه دور از ذهن است اما امکان پذیر است.
اگرچه دست رسی به طبیعت ندارید می توانید منظره مصنوعی وزیبا را با ذوق وسلیقه خود داشته باشید.
البته نمونه های از پوسترها در این باره وجود دارد که به شما کمک می کند مطابق با ذوق وسلیقه ورویاهای خود دکوراسیون منزلتان را انجام دهید.این دکوراسیون از آنجا اهمیت پیدا می کند که مکانی از خانه را به حرکت در آورده وبه مکان زیبا ورویایی تبدیل می کند.این دکوراسیون یک فرصت دست نیافتنی است وضمنا نیازی به حرفه ندارد وبه راحتی قابل نصب بوده وبرای چسباندن پشت اش چسب دارد وبه هر سطحی مانند دیوار ،مبل،درب و...به راحتی می چسبد من هم برای اتاق دخترم خرید یک دونه از آنها را در سردارم.
قیمت اش مناسب است حدودا 135000تومان وبا این پول می توانید رنگ نما یکی ازدیوارها رابه روی منظره زیبا ودلخواه تان باز کنید.
در نمونه عکسها محل های قرار گیری نشان داده شده .


تمام لامپ های که انتخاب کرده ایم پخش نور را در هر گوشه اتاق برای فعالیت های که انجام خواهد شد به اندازه کافی نور افشانی استفاده کرده ایم .در نقاط خاصی از اتاق درارتفاع متفاوت لوازم روشنایی رابگذارید در سقف به جای سه ردیف آویز یک عدد لامپ سقفی ویک چراغ پایه دارمانند آباژور منابع نوری مختلف وهم بسیار مفید وهم خونه رابسیارزیبانشان می دهد.

براینکه نورچشمتان را خسته نکند اجازه بدهید سایر قسمت های اتاق را با نور متفاوت نورانی شود تصور کنید اداره وشرکت های که تمام قسمت هایش بدون سایه است ،خونه تان را به این شکل نمی خواهید بدین سبب تلاش نکنید که تمام قسمت های اتاق بطور یکسان روشنایی داشته باشد.تصورکنید برای کنترل پخت وپز وکار روی کانترآشپزخانه احتیاج به نور دارید نه دروسط آشپزخانه بنابراین اهمیت نورپردازی را جدی بگیرید.


باخلق یک فضای زیبا باتوجه به روح وروان تان آرامش را حس واهمیت روشنایی را درایجاد فضای آرام بخش یا هیجانی خواهید دید،وهمچنین یکی از گوشه های از خونه را با ویژه گیهای نور پردازی می توان برجسته کرد.برای برجسته کردن لوازمی که دوست داریم واهمیت دادن به ویژه گی معماری خانه وحتی دورنگه داشتن گوشه های که نمی خواهیم دیده شود از ویژه گیهای نور پردازی می توان بهره جست.لامپ های نوافکن، لامپ های قابی، لامپ های در تورفتگی دیوار، لامپ های کم نور ، لامپ کنیتکس های ریسه ای،شمع ها ، لامپ های داخل کمد والی آخر نمونه های از روشنایی است که می توانید استفاده کنید.

  • ۹۵/۱۰/۲۲
  • خدمات ساختمانی تهران

بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان تهران

کنیتکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی