خدمات ساختمانی پایتخت

انجام نقاشی ساختمان و پتینه و کنیتکس و بازسازی ساختمان و رنگ نما و کاغذ دیواری و بلکا و کناف و ...

خدمات ساختمانی پایتخت

انجام نقاشی ساختمان و پتینه و کنیتکس و بازسازی ساختمان و رنگ نما و کاغذ دیواری و بلکا و کناف و ...

انجام نقاشی ساختمان و پتینه و کنیتکس و بازسازی ساختمان و رنگ نما و کاغذ دیواری و بلکا و کناف و ....

۲۶ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

این مهم است که در مورد رایج‌ترین انواع کاغذ دیواری های موجود، در هنگام خرید اطلاعاتی داشته باشید. اساسا کاغذ دیواری هایی که دارای پوشش وینیل هستند بادوام‌ترین انواع کاغذ دیواری ها محسوب می‌شوند. این نوع از کاغذ دیواری ها هم‌چنین قابل شست‌وشو و ضد آب هستند. همین نوع از کاغذ دیواری خود به دو نوع تقسیم می‌شود: نوع اول در قسمت پشت کاغذ دیواری دارای لایه‌ای از وینیل است و نوع دوم دارای لایه‌ای از وینیل در قسمت روی کاغذ دیواری است که مسلما نوع دوم دوام بیشتری دارد. نوع اول قابل شست‌وشو و ضد آب است و راحت‌تر از روی دیوار کنده می‌شود. بنابراین نوع دوم کاغذ دیواری های دارای پوشش وینیل، می‌توانند مناسب‌ترین گزینه برای انتخاب باشند.

اساسا کاغذ دیواری هایی که دارای پوشش وینیل هستند بادوام‌ترین انواع کاغذ دیواری ها محسوب می‌شوند. این نوع از کاغذ دیواری ها هم‌چنین قابل شست‌وشو و ضد آب هستند. همین نوع از کاغذ دیواری خود به دو نوع تقسیم می‌شود: نوع اول در قسمت پشت کاغذ دیواری دارای لایه‌ای از وینیل است و نوع دوم دارای لایه‌ای از وینیل در قسمت روی کاغذ دیواری است که مسلما نوع دوم دوام بیشتری دارد. نوع اول قابل شست‌وشو و ضد آب است و راحت‌تر از روی دیوار کنده می‌شود. بنابراین نوع دوم کاغذ دیواری های دارای پوشش وینیل، می‌توانند مناسب‌ترین گزینه برای انتخاب باشند.

کاغذ دیواری نوعی ماده اولیه جهت پوشاندن و تزئین کردن دیوارهای داخلی ساختمان های مسکونی، تجاری و سایر ساختمان ها است و یکی از وجوه مهم دکوراسیون داخلی محسوب می شود. تکنیک های چاپ کاغذ دیواری شامل چاپ مسطح (Surface)، کلیشه‏ای (Gravure)، سیلک اسکرین (Silk Screen) و چاپ دورانی (Rotary) است. کاغذ دیواری معمولا به صورت رول فروخته می شود و جهت چسباندن آن به دیوار از چسب مخصوص استفاده می شود.

انتخاب کاغذ دیواری مناسب

به دلیل تنوع بالا و کیفیت متفاوت ٬ کاغذ دیواری در رنج قیمتی بسیار وسیعی ارائه می گردد لذا توصیه می شود در اولین قدم با در نظر گرفتن میزان هزینه تخصیص یافته ٬ آلبوم ها انتخاب شوند .با دقت در طرح و رنگ کفپوش ٬ سقف و اثاثیه داخلی ٬ طرح و رنگ قابل قبول و مناسب برای کاغذ دیواری را انتخاب نمایید. در این مرحله توجه به سبک دکوراسیون داخلی و چیدمان اثاثیه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . برای مثال استفاده از کاغذ دیواری های پر زرق و برق و گلدار در محیطی با دکوراسیون ساده و مدرن مناسب نخواهد بود .مشاهده تصاویر مربوط به اجرای انواع کاغذ دیواری در مکانهای با کاربری یکسان و الهام گرفتن از آنها در انتخاب طرح و رنگ مناسب .در نهایت با مراجعه به آلبوم های مناسب کاغذ دیواری و استفاده از مشاوره رایگان طراحان شرکت کیمیا دکور میتوانید با انتخاب چندین کد از هر آلبوم کاغذ دیواری دلخواه خود را انتخاب نمایید.

نکاتی که به شما کمک می کند کاغذ دیواری مناسب دکوراسیون منزل تان را بخرید

هماهنگی کفپوش خانه با کاغذ دیواری بسیار مهم است. بنابراین بهتر است از کاغذ دیواری های گلدار یا با طرح و شکل های شلوغ برای خانه هایی با کفپوش ساده استفاده کنید و برعکس

استفاده از کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوارهای منازل در دهه های گذشته رونق چندانی نداشت. علت این بی اقبالی هم متنوع نبودن رنگ ها و طرح های کاغذهای دیواری بوده است اما امروزه کاغذ دیواری ها به دلیل تنوع در رنگ ، شکل و جنس به یکی از اولین انتخاب های خانه دارها برای پوشش دیوارها تبدیل شده اند.

تا آنجا که حتی می توان گفت این پوشش تا حدود زیادی جای رنگ را گرفته است. علت دیگری که کاغذ دیواری این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده، نصب آسان و سریع آن است. به علاوه کاغذها، بوی تند و تیز و خرابکاری های رنگ را نیز ندارند.

البته این نکته نیز قابل توجه است که قبل از انتخاب کاغذ دیواری حتما باید به نکاتی توجه کنید. در غیر این صورت به سرعت دلزده و پشیمان می شوید.

نکات زیر می تواند راهکارهای مفیدی برای انتخاب کاغذ دیواری خانه شما باشد

1 – قبل از انتخاب کاغذ دیواری باید به رنگ وسایل خانه توجه کنید زیرا هماهنگ نبودن رنگ و نوع کاغذ دیواری با سایر وسایل، علاوه بر اینکه خانه را بی نظم و خسته کننده نشان می دهد، برای افراد خانواده احساس آشفتگی و کلافگی ایجاد می کند. بنابراین حتما به هماهنگی رنگ ها توجه داشته باشید.

2 – هماهنگی نوع و طرح کاغذ دیواری با سبک و شکل چیدمان خانه نیز مهم است. به طور مثال برای خانه ای که سبکی بسیار فانتزی و مدرن دارد باید از کاغذ دیواری هایی ساده و با نقش و نگار کم استفاده کنید و برای خانه هایی که با مبلمان استیل و فرش های ابریشمی چیدمان شده اند باید کاغذ دیواری هایی سنگین با نقش و نگارهای برجسته به کار ببرید.

3 – اغلب کاغذ دیواری ها امروزه قابل شست وشو هستند ولی به دلیل میزان استفاده از پارچه و مواد پی وی سی، به دو نوع درجه یک و دو تقسیم می شوند. به این ترتیب که شاید برای از بین بردن بعضی لک ها و کثیفی های روی کاغذ دیواری هنگام شست وشو با مشکل مواجه شوید. بنابراین بهتر است هنگام خرید کاغذ دیواری به این مورد توجه کنید. در این مورد از فروشنده نیز می توانید کمک بگیرید.

4 – بهتر است برای خانه هایی که سقف بلندی دارند از کاغذ دیواری هایی با شکل و خطوط افقی استفاده کنید که در این صورت ارتفاع سقف را کوتاه تر جلوه می دهد و در ضمن نوعی گرما و صمیمیت نیز به وجود می آورد. استفاده از کاغذ دیواری های بافت دار به دیوارها عمق می بخشد و نیز سبب جذب صدای فضا می شود.

5 – برای آنکه فضایی آرام و به دور از شلوغی و بی نظمی داشته باشید بهتر است از کاغذ دیواری هایی گلدار با رنگ های ملایم استفاده کنید. اگر خواهان فضایی پر از انرژی و هیجان هستید کاغذ دیواری هایی با رنگ های شاد و درخشان که طرح های هندسی و هنری دارند به کار ببرید که در این صورت هر بیننده ای را سر ذوق می آورد.

6 – هماهنگی کفپوش خانه با کاغذ دیواری بسیار مهم است. بنابراین بهتر است از کاغذ دیواری های گلدار یا با طرح و شکل های شلوغ برای خانه هایی با کفپوش ساده استفاده کنید و برعکس کاغذ دیواری های ساده را برای خانه هایی با کفپوش های طرح دار به کار ببرید تا این هماهنگی، زیبایی خانه شما را چند برابر کند.

7 – اگر به لحاظ شخصیتی فردی تنوع طلب هستید و زود از همه چیز خسته می شوید، پیشنهاد ما این است که از کاغذ دیواری های ساده با رنگ های ملایم که هیچ طرح و شکلی ندارد و با هر نوع چیدمان و رنگی هماهنگ می شود، استفاده کنید زیرا استفاده از کاغذ دیواری های طرح دار روحیه خاصی می طلبد و هماهنگ کردن وسایل با این گونه کاغذها کمی مشکل است و ممکن است پس از مدتی دچار دلزدگی شوید.

8 – بهتر است کاغذ دیواری هایی با پوشش وینیل خریداری کنید زیرا هم قسمت زیرین و هم قسمت بیرونی این گونه کاغذ دیواری ها از لایه های وینیل تشکیل شده است. این پوشش علاوه براینکه ضد آب است، کیفیت بسیار بالایی هم دارد. فقط شاید کمی گران تر از کاغذ دیواری های دیگر باشد که در عوض دارای عمر و دوام بیشتری است.

9 – بیشتر اوقات هزینه و قیمت کاغذ دیواری ها به دلیل برخی محاسبات تا حدودی برای افراد گنگ و مبهم است زیرا کاغذ دیواری ها به شکل رول هایی با عرض های مختلف عرضه می شوند و هر شکل و طرحی از کاغذ دیواری متراژ و اندازه جدای خود را دارد و چون دیوارهای خانه به طور کامل مستقیم و دارای یک سطح نیست و بیشتر خانه ها دارای ستون و دیوارهای کاذب و غیر مفید هستند، بنابراین هم از رول های بیشتری نسبت به محاسبه شما استفاده می شود و هم در بعضی از مواقع کاغذها اضافه می آیند.

برای اینکه کمتر با این مشکل مواجه شوید بهتر است متراژ دیوارها و میزان پرتی ها را به طور کامل اندازه بگیرید. در صورت امکان از نصاب کاغذ دیواری بخواهید که اندازه گیری دیوارها را نیز خود او انجام بدهد.

این نکته نیز قابل ذکر است که کاغذ دیواری ها شاید در طول زمان دچار آسیب و خرابی شوند و زیبایی اولیه خود را از دست بدهند. بنابراین بهتر است یک رول بیشتر خریداری کنید تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید و برای پیدا کردن آن نوع کاغذ دیواری در بازار دچار مشکل نشوید.

انتخاب صحیح کاغذ دیواری

انتخاب یک کاغذ دیواری صحیح و خوب کاری سخت و هراسناک است؛ به خصوص اگر قبلا این کار را انجام نداده باشید. دلیل سختی انتخاب کاغذ دیواری این است که تنوع بی شماری از کاغذ دیواری از لحاظ طرح و رنگ و هم‌چنین جنس پشت کاغذ دیواری در بازار موجود است که باید از بین این تنوع بیشمار، مناسب‌ترین گزینه را برای دکوراسیون خانه خود انتخاب و استفاده کنید.

با این حال این اطمینان را به شما می‌دهیم که راه‌هایی برای تسهیل این فرایند وجود دارد. یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای‌ آسان‌تر شدن انتخاب کاغذ دیواری، این است که شما قبل از رفتن به فروشگاه‌ها برای انتخاب و خرید، ایده و طرحی واضح و شفاف از آنچه می‌خواهید داشته باشید. در ادامه مطلب نیز راه‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که با در نظر داشتن آنها بتوانید انتخابی از سر آگاهی داشته باشید. در این مطلب در مورد اینکه چرا، کجا و چگونه باید از کاغذ دیواری استفاده کنید، اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

چرا کاغذ دیواری؟

ممکن است این سوال وجود داشته باشد که اگر انتخاب و نصب کاغذ دیواری سخت و پر از دردسر است، چرا باید از آن استفاده کرد؟ چرا به جای آن از رنگ‌آمیزی برای دیوارها استفاده نکنیم؟ در جواب باید بگوییم یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از کاغذ دیواری این است که طرح‌ها و رنگ‌هایی که به وسیله کاغذ دیواری می‌توان روی دیوار به وجود آورد، در حقیقت با نقاشی دیوارها غیرممکن است.

  • خدمات ساختمانی تهران
  • ۰
  • ۰

رنگ‌های روغنی برای شستشو تقریباً با هیچ مشکلی مواجه نیستند و به راحتی با هر شوینده ضعیف قابل شستشو هستند اما این یک حسن برای رنگ‌های روغنی به شمار نمی رود

رنگ‌ها باید دارای خواصی باشند که کمتر نیاز به شستشو داشته باشند، یکی از این خواص خاصیت آنتی‌استاتیک بودن رنگ‌ ساختمان است. این ویژگی باعث می‌گردد که تا پس از اتمام نقاشی ساختمان با رنگ‌های آنتی استاتیک کیفیت و دوام رنگی قابل قبولی را شاهد باشیم

آنتی استاتیک بودن رنگ‌ها باعث می‌شوند که بعد از نقاشی ساختمان ذرات معلق در هوا مانند دوده و گرد و غبار جذب رنگ نشود و رنگ های استفاده شده جهت نقاشی ساختمان تا سالهای سال همان طراوت و شادابی را داشته باشند

متأسفانه به دلیل کیفیت نه چندان مطلوب سطح زیر کار جهت نقاشی ساختمان در ایران همیشه مجبور هستیم از رنگ‌های روغنی مات استفاده کنیم . این رنگ‌ها رنگ‌های چرک پذیری هستند و به راحتی لکه‌ها و آثار کثیفی از روی آنها برداشته نمی شوند

اما به دلیل اینکه فقط قابلیت شستشو دارند، همیشه مجبور بوده‌ایم جهت نقاشی ساختمان از همین رنگ‌ها استفاده کنیم

فراموش نکنیم هر رنگی که قابلیت شستشو دارد نمی تواند به طور کامل تمیز گردد و ما همیشه به این مسئله توجه نمی‌کنیم، همیشه بانوان ایرانی طبق عادت و رسم و رسومات ما ایرانی ها در شب عید و ایام نزدیک به سال نو اقدام به شستشوی رنگ دیوار منازل می‌کنند

اما آیا دقت کرده‌اید که رنگ‌های دیوار منازل ما حتی پس از شستشو رنگ های مات و کدر و مرده‌ای هستند

حال باید چه کار کنیم تا رنگ ساختمان مدتها پس از نقاشی ساختمان همیشه شادابی و طراوت روز اول را داشته باشد خیلی ساده است، استفاده از رنگ‌های اکریلیک جهت نقاشی ساختمان این مشکل را برای همیشه از بین خواهد برد

  • خدمات ساختمانی تهران
  • ۰
  • ۰

پیتنه کاری چیست؟

پتینه کاری هنری است که در آن با استفاده از رنگ های مختلف و نیز ابزارهای متفاوت، بافت های بصری زیبا و گوناگونی بر روی سطوحی نظیر: دیوار، سقف، ستون و … ایجاد می گردد

مزایا پتینه کاری

·پتینه نسبت به رنگ های ساده ای که عموماً استفاده می شود دلنشین تر می باشد. همچنین فضای زندگی و کار را زیبا و پر نشاط می شود

· اجرای پتینه کاری روی هر سطحی امکان پذیر می باشد. نظیر:‌ دیوار ها، سقف، سطوح فلزی، پاراوان ها، پارتیشن ها و …

· پوشاندن ترک و موج های دیوار و سقف ها که در تمامی ساختمان ها اجتناب ناپذیر می نماید، از دیگر مزایای آن می باشد.

· نسبت به رنگ های ساده ای که معمولاً استفاده می شود (نظیر: رنگ های سفید، استخوانی و ..) دیرتر کثیفی، غبار و چرکی را نشان می دهد.

· 100درصد قابلود شستشو می باشد.

· در صورت زخمی شدن کار به راحتی و در اسرع وقت قابل لکه گیری می باشد.

· پایداری آن تا زمانی است که بخواهید محل مورد نظر را مجدداً تغییر رنگ دهید.


پتینه کاری ساختمان

پتینه کاری دیوار منازل جز یکی از پرطرفدارترین پتینه ها در سرتاسر دنیاست . به این دلیل که یک دیوار ساده می تواند با صرف کمی وقت و هزینه نه چندان زیاد، به یک دیوار بسیار زیبا و چشم نواز تبدیل گردد . هنر پتینه کاری دیوار و تکنیک های پتینه ساختمانی بسیار گسترده است، با یک تکه پارچه و یا اسفنج و یا نایلون و کمی رنگ، می توان پتینه کاری دیوار را انجام داده و شکل دیوار را به شکلی زیبا و دلفریب تغییر داد امّا باید تا حدودی با هنر پتینه کاری دیوار آشنا باشید .

امروزه خوشبختانه رنگ پتینه کاری و ابزار پتینه کاری در کشور ما به شکل قابل قبولی ورود پیدا کرده ، هرچند هنوز با آنچه که در دنیا جهت پتینه کاری عرضه می گردد فاصله ای بسیار زیاد داریم.

پتینه کاری روی دیوار

پتینه جایگزین مناسب رنگ و بلکا بوده که باعث عایق شدن دیوار نیز می شود از آنجا که هزینه ان نسبت به رنگ و بلکا بالا بوده عمدتا برای دکوراتیو کردن دیوار های خانه از آن استفاده می شود و تنها بخشی از دیوار را پتینه می کنند .

موارد استفاده از پتینه

دکوراتیو کردن دور اشپزخانه open نقش برجسته روی دیوار های پزیرایی و اتاق خواب ها ترمیم دیوارهای آسیب دیده زیبا سازی و دکوراتیو کردن دیوار های راهرو و پارکینگ دکوراتیو کردن حمام و سرویس بهداشتی و نمای ساختمان …


قیمت انواع پتینه کاری

برای آگاهی از قیمت انواع پتینه کاری ساختمان و پتینه کاری دیوار و سقف یا منزل خود می توانید با شماره های ما تماس حاصل نمایید، تا علاوه بر راهنمایی و مشاوره رایگان کارشناسان ما ، خانه یا منزل خود را در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت رنگ آمیزی کنید

  • خدمات ساختمانی تهران
  • ۰
  • ۰

اصول اصلی نقاشی ساختمان در رنگ آمیزی دیوارهای گچی با دیوارهای رنگ شده متفاوت می باشد. برای دیوارهای گچی مراحل زیر را توصیه می کنیم:

1- پشت تیغ کشیدن ملایم روی گچ

2- روغن زیر کار مناسب گچ

3- ماستیک با یتونه مناسب

4- سنباده بعد از خشک شدن بتونه(24-12 الی ساعت بعد)

5- گردگیری گرد و خاک حاصل سنباده

6- رنگ آمیزی با قلمو و غلتک (نحوه استفاده از غلتک و مقدار رنگ مصرفی روی دیوار در این مرحله به شکیل تر شدن کار انتهایی کمک زیادی می کند.- مرحله آستری نقاشی ساختمان)

7- بعد از کامل خشک شدن رنگ اولیه و آستری با بتونه مخصوص، سطح کار (دیوار) لکه گیری می شود.

8- بعد از خشک شدن (12 الی 24ساعت) مرحله دوم سنباده کاری با سنباده نرم انجام می شود.

9 -گردگیری

10- رنگ دوم

11-رنگ سوم(این مرحله با دو غلتک انجام می شود. غلتک ترک و ایتالیایی برای شکیل تر شدن نتیجه کار )

12- در صورت نیاز رنگ روغن چهارم

(توجه کنید که تفاوت زیاد هزینه برخی از نقاشان ساختمانی به خاطر رعایت نکردن خیلی از این اصول(نحوه انجام -صرف زمان- مواد مصرفی- نوع زیر کار و…)می باشد. همیشه بر این باور هستیم که کار مناسب با هزینه مناسب همسوست . پس همیشه به کار مناسب با هزینه پایین شک کنید!)

  • خدمات ساختمانی تهران
  • ۰
  • ۰

۱ -همیشه سعی کنید اسباب ها و اثاثیه ها و کمد ها و میزها را از دیوار با فاصله نگه دارید چون ممکن است پس از مدتی این وسایل بر روی دیوار ایجاد لک و خش کنند.

۲ – با کیفیت ترین دیوار ها، دیوار هایی هستند که حجم رنگ براق آنها نسبت به مات بیشتر باشد پس سعی کنید در هنگام نقاشی ساختمان خود میزان رنگ براق خود را افزایش دهید و یا از رنگهایی با کیفیت بالا استفاده کنید چون این کار باعث می شود شما در هنگام شستن دیوار خود بتوانید چندین مرحله این کار را انجام دهید، بدون آنکه بر روی دیوار شما آثار دستمال کشیدن بوجود آید.

به یاد داشته باشید که در نقاشی ساختمان هر وقت دیوار شما دارای موج باشد، استفاده از رنگ های براق باعث می شود که دیوار موج های خود را نمایان کند استفاده در چنین مواقعی پیشنهاد نمی شود، شما می توانید رنگ دیوار ها را به صورت نیمه براق استقاده کنید که براقیت رنگ، دست نقاش ساختمان می باشد.


استفاده از رنگ های مات برای نمایان نشدن موج دیوار به کار می رود

اگر منزل یا محل کار شما فضای کمی دارد، شما میتوانید از رنگ های روشن استفاده کنید که این کار موجب جلوه دادن به نمای داخل ساختمان و نشان دادن نما بیشتر به خانه شما را فراهم می آورد

3- اگر رنگ دیوار کیفیت بالایی داشته باشد شما میتوانید بر روی دیوار پلیش بکشید که باعث براقیت و زیبایی زیاد منزل شما می شود.

۴ – هیچ وقت سعی نکنید دیوار منزلتان را به مدت طولانی مرطوب نگه دارید، چون باعث پوسیدگی رنگ و طبله شدن می شود.

۵ – سعی کنید از چسباندن چسب های شیشه ای و کاغذی جداً خودداری فرمایید چون باعث لک بر روی دیوار و آسیب رسیدن به رنگ میشود.

  • خدمات ساختمانی تهران
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید دیوارهای گچی منزل خود را برای اولین بار رنگ کنید لازم است اصولی را رعایت کنید که این اصول برای دیوارهایی که یک بار رنگ خورده اند لازم نمی باشد. مهم ترین کار زیر سازی قبل از نقاشی ساختمان است برای اینکار شما باید این مراحل را به ترتیب و با دقت انجام دهید :

۱- پشت تیغ کشیدن ملایم روی گچ

۲- روغن زیر کار مناسب گچ

۳- ماستیک با یتونه مناسب

۴- سمباده بعد از خشک شدن بتونه(۲۴-۱۲ الی ساعت بعد)

۵- گردگیری گرد و خاک حاصل سنباده

۶- رنگ آمیزی با قلمو و غلتک (نحوه استفاده از غلتک و مقدار رنگ مصرفی روی دیوار در این مرحله به شکیل تر شدن کار انتهایی کمک زیادی می کند.- مرحله آستری نقاشی ساختمان)

۷- بعد از کامل خشک شدن رنگ اولیه و آستری با بتونه مخصوص، سطح کار (دیوار) لکه گیری می شود.

۸- بعد از خشک شدن (۱۲ الی ۲۴ساعت) مرحله دوم سنباده کاری با سنباده نرم انجام می شود.

۹ -گردگیری

۱۰- رنگ دوم

۱۱-رنگ سوم(این مرحله با دو غلتک انجام می شود. غلتک ترک و ایتالیایی برای شکیل تر شدن نتیجه کار )

۱۲- در صورت نیاز رنگ روغن چهارم.

ابتدا دیوارها را تمیز کنید با استفاده از یک اسفنج نسبتا زبر، گرد و خاک و لکه‌های چرب و کثیف روی دیوار را با آب و کمی مایع ظرفشویی ملایم پاک کنید و سپس با آب بشویید تا باقی‌مانده مایع ظرفشویی کاملا پاک شود.

حاشیه دیوارها، قرنیزها، دور پنجره‌ها و چهارچوب درها را با نوارچسب آبی رنگ مخصوص بپوشانید. حتما از نوارچسب‌های مخصوص نقاشی استفاده کنید چون دوام بیشتری دارند و تا یک هفته قابل استفاده مجدد هستند.

بلافاصله پس از اتمام کار و قبل از این‌ که رنگ دیوارها خشک شود، این نوارچسب‌ها را بکنید. در غیر این‌ صورت ممکن است رنگ دیوار همراه آن کنده شود.

آستر زدن دیوار

دیوارها را ابتدا آستر بزنید و بتونه کنید. بیشتر مردم فکر می‌کنند، دیوارهایی که قبلا چندبار رنگ شده‌اند دیگر نیازی به آستر زدن ندارند اما درواقع آستر زدن باعث می‌شود که رنگ به‌طور یکنواخت روی دیوار بنشیند. به این ترتیب در انتها، دیوارها ظاهری درخشنده و صاف خواهند داشت.رنگ کردن دیوار

اگر برای رنگ کردن از غلتک استفاده می‌کنید، حاشیه‌ها و گوشه‌هایی را که دسترسی به آن‌ها آسان نیست، با قلم‌مو رنگ بزنید. دقت کنید، درها و پنجره‌ها رنگی نشوند.

تکنیک w

یک توصیه مهم این است که از تکنیک w استفاده کنید. یعنی ابتدا با غلتک روی قسمتی از دیوار، رنگ را به شکل w بکشید، سپس بدون این‌که غلتک را بردارید، w را به‌طور کامل رنگ کنید. تمام قسمت‌ها را به همین ترتیب رنگ بزنید تا آن دیوار کاملا رنگ شود.

کناره‌ها و چهارچوب‌ها را هم رنگ کنید. وقتی رنگ دیوارها کاملا خشک شد، کناره‌های دیوارها را با نوارچسب مخصوص بپوشانید، سپس چهارچوب درها و پنجره‌ها را با قلم‌مو رنگ بزنید.

می‌توانید دیوارها را به‌راحتی و با صرف وقت کمتر رنگ کنید. با توجه به نکات زیر در وقت، انرژی و رنگ مصرفی صرفه‌جویی کنید.

فقط نوک قلم‌مو را به رنگ آغشته کنید. بیشتر از یک‌سوم قلم‌مو را در ظرف رنگ فرو نبرید. رنگ اضافه نه‌تنها سرعت کار را افزایش نمی‌دهد، بلکه در قسمت پایین موهای قلم‌مو جمع می‌شود و تمیز کردن آن بسیار دشوار است. درضمن این کار باعث می‌شود که قلم‌مو زودتر خراب شود.

با یک پیچ‌گوشتی که به سر آن یک تکه پارچه پیچیده‌اید، داخل شیار لبه قوطی رنگ را تمیز کنید. اگر رنگ در این شیارها جمع شود، در قوطی خوب بسته نمی‌شود.

قبل از بستن در قوطی، ابتدا روی دهانه آن یک کیسه پلاستیکی نازک قرار دهید، سپس در آن را بگذارید و با وسیله‌ای مثل چکش در آن را محکم کنید.

با یک ماژیک ثابت، اسم و شماره رنگ را روی در قوطی بنویسید. درضمن با یک تکه پارچه کمی از همان رنگ را روی در قوطی بمالید. با داشتن مشخصات رنگ داخل قوطی، هنگام استفاده مجدد از آن‌، کار شما آسان‌تر می‌شود.

  • خدمات ساختمانی تهران
  • ۰
  • ۰


روش ساخت بتونه

برای پتینه برجسته روی دیوار، بتونه را چگونه درست کنیم که ترک نخورد؟

برای ساخت بتونه ای که ترک نخورد بهتر است به مواد بتونه شکر و سفیده تخم مرغ اضافه کنید . هم بسیار محکم می شود و هم ترک نمی خورد.

همه کارهایی که در بالا گفته شده را می توان انجام داد، اما راحت تر است که بتونه را آماده تهیه کنید.

برای رفع لکه هایی که به صورت ترک های ریز هستند باید از بتونه استفاده کنیم که در ادامه به روش ساخت بتونه و نحوه ترمیم ترک می پردازیم.

انواع بتونه

ما دو نوع بتونه داریم 1- بتونه روغنی 2- بتونه معمولی

1- بتونه روغنی برای دیوارهایی که رنگ روغنی دارند استفاده می شوند.

2- بتونه معمولی برای دیوارهایی که رنگ پلاستیک دارند استفاده می شوند.اکنون روش ساخت بتونه روغنی را مشاهده می کنید

مقداری روغن الف و پودر مل اضافه میکنیم که البته در ادامه باید رنگ روغنی به آن اضافه کرد. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که باید از رنگ روغن براق استفاده کنیم. در غیر اینصورت بتونه حالت چروک مانند می شود

اضافه کردن روغن الف الزامی و حتمی نیست. در این مرحله دیگر بتونه ی روغنی آماده است.

ترکی را که بر روی دیوار مشاهده می کنید و اینکه با رنگ روغنی به وجود آمده ، برای رفع آن باید ابتدا با نوک کاردک مقداری آن ار تراش داد. این درز برای آن است که بتونه به دیوار نفوذ کند.

در مرحله بعد باید بگذاریم بتونه خشک شود و بعد دیوار برای نقاشی آماده است.

حال روش ساخت بتونه رنگ پلاستیک را می بینید.

همانطور که می بینید ابتدا پودر مل را روی تخته در مرحله بعد مقداری آب ریخته و آن را با آب مخلوط می کنیم ریخته در این مرحله بتونه رنگ پلاستیک آماده است که این بتونه برای دیوارهای با رنگ پلاستیک کاربرد دارد که بیشتر هم سقف را با آن رنگ پوشش می دهند برای رفع آن باید با ملات گچ آن را پوشاند و در مرحله بعد باید بتونه روی گچ کشید.

 روش ساخت ملات گچ :

ابتدا مقداری آب داخل استانبولی ریخته و بعد گچ را به آب اضافه می کنیم و حدود 10 الی 15دقیقه صبر می کنیم تا خودش را بگیرد.

حال باید با ملات روی لکه را بپوشانیم پس از کشیدن بعد از 24 ساعت روی ان را با سمباده ساب می زنیم ، بعد بتونه درست می کنیم.

ملات گچ باید به مدت 1 روز صبر کنید تا ملات خشک شود پودر مل را روی تخته ریخته

وسط پودر را باز کرده بعد رنگ روغنی براق را به آن اضافه و بعد آب را اضافه کرده و آن ها را مخلوط می کنیم و اضافه می کنیم، در مرحله بعد باید با کاردک بتونه را روی ملات گچی که خشک شده بکشیم

بعد از بتونه هم باید 1 شبانه روز صبر کنیم تا بتونه خشک شود.

در مرحله بعد روی بتونه ار سمباده می زنیم و سپس روی آنرا با یک پارچه تمیز پاک می کنیم تا گرد و خاک آن گرفته شود و وقتی رنگ روی بتونه می آید حالت زبری نداشته باشد و دیوار آماده رنگ زدن است. بد نیست که در خاتمه لکه هایی را مشاهده کنید که با ملات گچ پوشانده شده

ابتدا مواد مورد نیاز برای بتونه کاری (پودر مل، روغن بتونه و رنگ) را تهیه نمایید و سوراخ های روی دیوار را با استفاده از یک کاردک مناسب با بتونه پر کنید. پس از خشک شدن بتونه، روی سطح دیوار را سمباده ای نرم کشیده و کاملا صیقلی نمایید. اکنون زمینه کار آماده است و می توانید آن را با رنگ بپوشانید. روش بسیار ساده و در عین حال هنری پتینه کاری می تواند سطح دیوار را به طرز خاص و متفاوتی پوشش دهد. برای اجرای این روش نیازی به داشتن تجربه نیست. فقط کافی است مقداری رنگ (کار با رنگ پلاستیک بسیار راحت تر است) از رنگ های مورد نظرتان تهیه نمایید و با تکه اسفنج مرطوبی کار رنگ آمیزی را شروع کنید.

  • خدمات ساختمانی تهران
  • ۰
  • ۰

شاید شما هم در انتخاب رنگ یا انواع پوشش های الیافی سلولزی دچار تردید شده باشید . در کل به نظر من چون سنخیت متفاوتی دارند مقایسه نمی شود کرد که کدامیک ارجحیت دارد اما در کل به نظر من رنگها بخصوص رنگهای روز از لطافت و شادابی خاصی برخوردارند و برای محیط خانه مناسبتر هستند تا پوشش های الیافی . پوشش های سلولزی الیافی بخاطر سلولز بودنشان کدر هستند و از زایه نگاه نزدیک زمخت دیده می شوند ./ پتینه

یکی از خاصیتهای خوب پوشش های الیافی عایق حرارتی مناسبی هستند بخصوص برای دیوارهایی که شومینه یا بخاری دارند. شاید به نوعی این پوششها(بلکا ، رومالین ، ….) برای دفتر کار یا مغازه گزینه مناسبتری باشد تا خانه و محل زندگی. یکی از خاصیتهای خوب پوشش های الیافی عایق حرارتی مناسبی هستند بخصوص برای دیوارهایی که شومینه یا بخاری دارند.

بلکا


شاید به نوعی این پوششها(بلکا ، رومالین ، ….) برای دفتر کار یا مغازه گزینه مناسبتری باشد تا خانه و محل زندگی. الان در خانه سازی های جدید بخصوص در شهرکها حتی دیوارها را گچ نمی کنند و از این نوع پوشش ها استفاده می کنند و به این فکر نمی کنند شاید کسی خواست تغییر دکور و تغییر پوشش دهد در این صورت بعد از برداشتن لایه ای این پوششها به گچ خاک ناصافی روبرو می شود که باید گچ شود./ نقاشی ساختمان

در خرید خانه به این موضوع دقت کنید تا سرتان کلاه نرود. می شود گفت که پوشش های سلولزی جایگزین گچ شده اند برای بسار بفروشها اما مردم برای منازلشان رنگ آمیزی با رنگهای اکریلیک و مولتی کالر را بیشتر ترجبح می دهند./



نقاشی ساختمان در شهریار,نقاشی در شهریار,نقاشی در ساختمان,نقاشی ساختمان در مشهد,نقاشی ساختمان در کرج,نقاشی ساختمان در پرند,نقاشی ساختمان در تهران,نقاشی مولتی کالر نقاشی پلاستیک ساختمان,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,نمونه سوالات نقاشی ساختمان در,ترمیم ترکها در نقاشی ساختمان,کتابی در مورد نقاشی ساختمان,انواع رنگ در نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان در ترکیه کار,قیمت نقاشی ساختمان در اصفهان,انواع رنگها در نقاشی ساختمان,مدل نقاشی ساختمان در راهرو,هزینه نقاشی ساختمان در آموزش نقاشی ساختمان در اصفهان,نقاشی ساختمان در ایران نمونه عکس,فرمول ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان,جستجوی کار نقاشی ساختمان در اصفهان,راهنمای ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگ ها در نقاشی ساختمان,لیست قیمت نقاشی ساختمان در مشهد,جزوه آموزشی در مورد نقاشی ساختمان,قیمت نقاشی ساختمان در سا,طرح های جدید در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگ روغنی در نقاشی ساختمان,قیمت نقاشی ساختمان در سال ,آموزش تصویری سنگ نما در نقاشی ساختمان,ترکیب و ساخت رنگ نباتی در نقاشی ساختمان,مرکز فروش وسایل نقاشی ساختمان در اصفهان,بزرگترین اکیپ مجرب نقاشی ساختمان در تهران,دانلود نمونه قرارداد نقاشی ساختمان موجود در سایت,شرکت مجری ساختمان شهریار,نقاشی ساختمان و کلیه تزییناتی ساختمان,نقاشی ساختمان نقاش ساختمان,نقاشی ساختمان.,”نقاشی ساختمان”,نقاشی ساختمان,نقشه شهریار جاده شهریار رباط کریم,نقاشی ساختمان الیکا,نقاشی ساختمان .پتینه,تجربیات نقاشی ساختمان,استعلام نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان درتهران,نقاشی پذیرایی ساختمان,نقاشی از ساختمان,دستمزد نقاشی ساختمان

  • خدمات ساختمانی تهران
  • ۰
  • ۰

سنگ آنتیک

با توجه به جدید بودن محصولات یمین سنگ ( سمنت پلاست ) و به دلیل قدرت چسبندگی بالا و دارا بودن اسکوپ در ذات سنگ و طرح دار بودن سطح محصول، انواع سنگ نمای سمنت پلاست می بایست به طریق استاندارد نصب گردند./ نقاشی ساختمان

سنگ آنتیک

راهنمای نصب سنگ های مصنوعی سمنت پلاست نما ، آنتیک ، بادبر ، دکوراتیو:

محصولات نما ، دکوراتیو و بادبر سمنت پلاست را به سه شیوه میتوان نصب کرد
روش اول) روش دوغاب کاری پشت محصول : اولین روش نصب سنگ مصنوعی سمنت پلاست به روش دوغاب کاری و ریختن بتن (ملات) در پشت محصول همانند سنگ های طبیعی می باشد.

۱-دقت شود این سنگ ها نباید بینش فاصله بیفته پس اگر گوشه سنگ  پلیسه داشت حتما گرفته شود

۲-برای نماهای بیرون مثل سنگ طبیعی کنار هم چیده شود از بالای سنگ ریسمان کشی شود و پشتش را دوغ آب سیمان بریزید و روی سنگ نسبت به بیشترین ارتفاع با شمشه تراز شود

۳-توسط چکش پلاستیکی روی سطح سنگ مصنوعی را ضربه بزنید تا دوغاب کلیه خلل و فرج های زیر محصول را پوشانده

۴- سعی شود دوغاب روی سطح سنگ رخته نگردد اگر ریخت دوغاب  را توسط ابر یا پارچه ، تمیز نمائید..

توجه: در صورت کثیف شدن سطح محصولات نما سمنت پلاست ، قبل از خشک شدن دوغاب ، سطح سنگ را توسط پارچه یا ابر نمناک تمیز نمائید
نکته: در صورت نیاز به بندکشی نشدن بین سنگ ها از ملات های رنگی و یا خمیر بند کشی بوسیله دست از جلوی سطح محصول استفاده نمائید./ سنگ آنتیک

این روش برای مناطق مرطوب که بارندگی در آنها زیاد است و همچنین نما های بیرون ساختمان و دیوارهای آجری بدون پوشش سیمان کاری توصیه می گردد…

روش دوم) نصب سنگ های مصنوعی نما (آنتیک و بادبر) به روش چسب کاشی:
جهت نصب با این روش ابتدا باید سطح آجر و یا بلوک دیوار را با استفاده از سیمان کاری مسطح نمود ، سپس با استفاده از کاردک آجدار مخصوص نصب کاشی چسب را روی دیوار و پشت محصول بمالید و عمل نصب را با دقت انجام دهید. معمولاً با توجه به چسب مصرفی تا نیم ساعت امکان جابجایی و تغییرات می باشد . بهتر است از چسب های پودری که زمان مصرف با مقدار مشخص آب تبدیل به خمیر می شوند استفاده نمود تا بالاترین استحکام ایجاد گردد.

توجه: مناسب برای نصب سنگ در داخل ساختمان(جهت دکوراسیون و سبک بودن ساختمان) و مناطق کویری که بارندگی در آنها حداقل است.

روش سوم)نصب سنگ های دکوراتیو و آنتیک سمنت پلاست بوسیله پیچ رول پلاک
میتوان بست هایی بمنظور خشک نصب کردن (پیچ رول پلاک) بنا به درخواست مشتری روی محصولات نمای آنتیک سمنت پلاست در هنگام تولید ایجاد نمود تا مصرف کنندگان جهت نصب آسان و سریع و عدم کثیف شدن سطح محصول و … از آنها استفاده نموده و به بدنه دیوار ساختمان پیچ نمایند./ کنیتکس

توجه: این روش برای نصب در داخل ساختمان و یا نمای بیرون ساختمان در مناطق کویری کاربرد دارد.



سایت نقاشی ساختمان,نقاشی مدرن ساختمان,بتونه نقاشی ساختمان,هزینه نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان تهران,دستمزد نقاشی ساختمان,اصول نقاشی ساختمان,قرارداد نقاشی ساختمان,عکسهای نقاشی ساختمان,نقاشی درب ساختمان,نقاشی رومالی ساختمان,طراحی نقاشی ساختمان,کادر نقاشی ساختمان,سوال نقاشی ساختمان,کتاب نقاشی ساختمان,نقاشی داخل ساختمان,نقاشی ساختمان قم,تزییناتی و نقاشی ساختمان,نقاشی آسان ساختمان,نمای ساختمان نقاشی,نقاشی ساختمان کاتالوگ,”کتاب نقاشی ساختمان”,نقاشی ساختمان گلستان,دکوراسیون نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان وسائل,فن نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان اصفهان,پمپ نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان الیکا

  • خدمات ساختمانی تهران
  • ۰
  • ۰

نصب کاغذ دیواری

در ابتدا مقدار کاغذ مورد نیاز رامحاسبه می کنیم. اگر شما به این توصیۀ نجارها که می گویند ۲ بار اندازه گیری و یک بار بریدن عمل کنید، نصب صحیح کاغذ دیواری برای شما عمل چندان سختی نخواهد بود.

از هر طرف حدود ۵ سانتی متر اندازه را بیشتر در نظر بگیرید. سپس رول را به قسمتهای مساوی و اندازه مناسب می بریم و محل قرار گرفتن لبه های کاغذ دیواری را با یک شاقول مشخص می کنیم. کاغذ دیواری روی دیوارهای گچی و رنگ روغن قابل نصب است و برای سطوح مانند کاشی و سایر سطوح ناصاف باید ابتدا بتونه کاری شده و پس از آن کار نصب شروع شود.

کاغذ دیواری

۲- پودر چسب را با چسب چوب وآب ترکیب می کنیم وآرام به هم می زنیم تا مایع غلیظ ژلاتین مانندی به وجود آید . نسبت ترکیب چسب با آب را از جایی که چسب را تهیه می کنید بپرسید. معمولا نسبت ترکیب چسب کاغذ دیواری به آب ۱ به ۲۰ می باشد.

223456

۳- چسب کاغذ دیواری آماده شده را با فرچه مناسب به پشت کاغذهامی زنیم./ بلکا

3

۴- کاغذ دیواری چسب زده شده را مانند شکل به صورت یک سوم دو سوم تا میکنیم و پشت چسب زده شده را به هم می چسبانیم مواظب باشید موقع تا کردن محل تا ایجاد نشود و کاغذ نشکند.

4

۵- کاغذ دیواری چسب خورده را می گذاریم ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به همین حالت بماند تا خوب خیس بخورد.

5

۶- قطعه های کاغذدیواری را از نقطه شروع به صورت شاقول از بالا تا پایین می چسبانیم حبابهای درون کاغذ دیواری را باکشیدن برس یا غلتک خارج نموده و قطعه بعدی را کنار قطعه قبل قرار می دهیم تکه های کاغذ باید کاملا لب به لب باشد تا درز آن دیده نشود./ کناف

6

۷- اضافات کاغذ را از بالا و پایین با تیغ یا کاتر ببرید.

7

۸- همچنین اضافات اطراف در وپنجره را پس از چسباندن و قبل از خشک شدن با کاتر می بریم.

8



,نقاشی ساختمان در شهریار,نقاشی در شهریار,نقاشی در ساختمان,نقاشی ساختمان در مشهد,نقاشی ساختمان در کرج,نقاشی ساختمان در پرند,نقاشی ساختمان در تهران,نقاشی مولتی کالر نقاشی پلاستیک ساختمان,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,نمونه سوالات نقاشی ساختمان در,ترمیم ترکها در نقاشی ساختمان,کتابی در مورد نقاشی ساختمان,انواع رنگ در نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان در ترکیه کار,قیمت نقاشی ساختمان در اصفهان,انواع رنگها در نقاشی ساختمان,مدل نقاشی ساختمان در راهرو,هزینه نقاشی ساختمان در ,آموزش نقاشی ساختمان در اصفهان,نقاشی ساختمان در ایران نمونه عکس,فرمول ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان,جستجوی کار نقاشی ساختمان در اصفهان,راهنمای ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگ ها در نقاشی ساختمان,لیست قیمت نقاشی ساختمان در مشهد,جزوه آموزشی در مورد نقاشی ساختمان,قیمت نقاشی ساختمان در سال,طرح های جدید در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگ روغنی در نقاشی ساختمان,قیمت نقاشی ساختمان در سال ,آموزش تصویری سنگ نما در نقاشی ساختمان,ترکیب و ساخت رنگ نباتی در نقاشی ساختمان,مرکز فروش وسایل نقاشی ساختمان در اصفهان,بزرگترین اکیپ مجرب نقاشی ساختمان در تهران,دانلود نمونه قرارداد نقاشی ساختمان موجود در سایت,شرکت مجری ساختمان شهریار,نقاشی ساختمان و کلیه تزییناتی ساختمان,نقاشی ساختمان نقاش ساختمان,نقاشی ساختمان.,”نقاشی ساختمان”,نقاشی ساختمان,نقشه شهریار جاده شهریار رباط کریم,نقاشی ساختمان الیکا,نقاشی ساختمان .پتینه,تجربیات نقاشی ساختمان,استعلام نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان درتهران,نقاشی پذیرایی ساختمان,نقاشی از ساختمان,دستمزد نقاشی ساختمان

  • خدمات ساختمانی تهران