خدمات ساختمانی پایتخت

انجام نقاشی ساختمان و پتینه و کنیتکس و بازسازی ساختمان و رنگ نما و کاغذ دیواری و بلکا و کناف و ...

خدمات ساختمانی پایتخت

انجام نقاشی ساختمان و پتینه و کنیتکس و بازسازی ساختمان و رنگ نما و کاغذ دیواری و بلکا و کناف و ...

انجام نقاشی ساختمان و پتینه و کنیتکس و بازسازی ساختمان و رنگ نما و کاغذ دیواری و بلکا و کناف و ....

  • ۰
  • ۰

امروزه با توجه به این که مردان و زنان زمان مساوی در آشپزخانه صرف می کنند، و طبق گفته های میشل لرنر از واشنگتن پست، در بسیاری از موارد مردان در خانه آشپز اصلی می باشند و به طور متوسط ​​حدود هشت وعده غذایی را در هر هفته آماده می کنند. در نتیجه، مردان نیز به اندازه زنان در تصمیمات طراحی آشپزخانه های جدید مشارکت می کنند.

آشپزخانه

انجمن ملی آشپزخانه (NKBA) می گوید برخی از روند های طراحی در آشپزخانه که مرتبط با سلیقه مردها می باشد شامل کابینت تخت و سبک تر در جلوی آشپزخانه، رنگ های جسورانه تر، پالت رنگ متضاد و لوازم به روز می باشد. با توجه به تحقیقات NKBA مردان حدود 30 درصد بیشتر از زنان در لوازم خانگی وقت صرف می کنند و نظر می دهند.

آشپزخانه

طراحان می گویند که در یک دهه پیش مردان به این اندازه در تصمیم گیری ها در مورد طراحی آشپزخانه درگیر نبوده اند و بیشتر گزینه ها اغلب توسط زنان انتخاب می شد. در حال حاضر، معمولا هر دو طرف، طبق اولویت هایشان در انتخاب طرح های آشپزخانه همکاری و همفکری می کنند.

 

  • ۹۶/۱۰/۲۲
  • خدمات ساختمانی تهران

آشپزخانه

لوازم آشپزخانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی