خدمات ساختمانی پایتخت

انجام نقاشی ساختمان و پتینه و کنیتکس و بازسازی ساختمان و رنگ نما و کاغذ دیواری و بلکا و کناف و ...

خدمات ساختمانی پایتخت

انجام نقاشی ساختمان و پتینه و کنیتکس و بازسازی ساختمان و رنگ نما و کاغذ دیواری و بلکا و کناف و ...

انجام نقاشی ساختمان و پتینه و کنیتکس و بازسازی ساختمان و رنگ نما و کاغذ دیواری و بلکا و کناف و ....

  • ۰
  • ۰

به گزارش کلینیک ساختمنی به تام به نقل از سایت سازمان نظام مهندسی اقبال شاکری،رییس کمیته عمران شورای شهر تهران ضمن تاکید بر این نکته که فعالیت و خدمات مهندسی ما در داخل کشور به درجات خوبی رسیده است ، عنوان کرد هنوز در خارج کشور به جایگاه مناسب خودش نرسیده درصورتی که می توان از آن در پروژه های خارجی بهره گرفت.
همچنین شرکت ها ی داخلی اعم از مشاور و پیمانکار و … باید بتوانند فعالیت های خود را در خارج کشور گسترش دهند.
وی بیان کرد از آنجایی که مهندسان کشور ما سابقه خوبی در پروژه ‌های سدسازی، ساخت بزرگراه و غیره در خارج از کشور دارند پس باید در رقابت با سایر کشور ها در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی سهم بیشتری ره به خود اختصاص دهیم که هم برای کشور و هم جامعه مهندسین داراری نتایج مثبت خواهد بود.
شاکری بر اساس موضوعات مطرح شده برگزاری این همایش را امری ضروری و بسیار خوب دانست که به عنوان نخستین اقدام در جهت صدور خدمات مهندسی می تواند مقدمه ی خوبی برای رسیدن به شرایط ایده آل و آماده سازی و تسهیل صدور خدمات باشد.
وی بررسی موانع و چالش ها در بحث صدور خدمات مهندسی به خارج کشور و ارایه راهکار ها برای حل این موانع را از محور های اصلی این همایش دانست.
و اعلام کرد که ما در تلاش برای پیوستن به سازمان تجارت جهانی هستیم. از اینرو در صورت پیوستن ایران به این سازمان کشور باید پذیرای پیمانکاران ، مشاوران ، مهندسان و در کل شرکت های فنی مهندسی خارجی باشد و همینطور زمینه برای صدور خدمات و شرکت های فنی مهندسی داخلی به خارج چیده شود.

  • ۹۶/۱۰/۲۲
  • خدمات ساختمانی تهران

خدمات مهندسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی